יום ראשון, 17 ביולי 2011

רכבים יד שניה - אופיר סוכנויות

רכבים יד שניה

חושבים לקנות רכב חדש? קיימות אפשרויות רבות להקלה ברכישת רכב ולא תמיד קיימת מודעות אפקטיבית לרכישת רכב באופן שיקל בצורה משמעותית עליכם. חברת אופיר סוכנויות מציעה עבורכם אפשרויות רבות שבהן תוכלו להשתמש ברכישת רכבים בצורה קלה יותר. אנו בחברת אופיר סוכנויות מציעים לכם בנוסף לרכבים מיד ראשונה, מגוון רחב של רכבים יד שניה איכותיים.

טרייד אין

רכבים יד שניה מחשבים כפתרון יעיל לאלו מבנכם המעוניינים לרכוש רכב בסכום כספי נמוך יותר. רכבים יד שניה של אופיר סוכנויות נמצאים באיכות גבוהה מאוד ובמגוון רחב של דגמים שונים. אחת מהעסקאות הכדאיות לרכישת רכב היא עסקת טרייד אין לרכב שבה עליכם להביא את רכביכם הישן אל סוכנות הרכב שלנו, לקבל הערכת שווי משמאי ולאחר מכן לשלם אך ורק את הפרש המחירים בין הרכב הישן שלכם לרכב החדש.

רכבים יד שניה

רכב למכירה ומימון לרכב

עסקת טרייד אין לרכב נפוצה מאוד גם כאשר מדובר ברכבים יד שניה וחוסכת לכם זמן וכסף בפרסום מודעה עבור קונה לרכב הישן שלכם. אנו בחברת אופיר סוכנויות מספקים לכם גם שירות של מימון לרכב. לקיחת הלוואה למימון רכב למכירה שאנו מציעים לכם, מאפשרת לכם לרכוש את הרכב ולשלם עבורו בתשלומים חודשיים. יש לקחת בחבשון שגובה ההחזר החודשי ברכישת רכב חדש יהיה גבוה יותר מזה של רכבים יש שניה ושלישית.

רכב למכירה

ליסינג תפעולי

במידה והינכם מעוניינים לרכוש דגם ספציפי, לפני הרכישה תוכלו להשתמש בשירות ליסינג תפעולי ולשכור את הרכב לתקופה שתבחרו שבמהלכה תהיו זכאים לטיפולי תחזוקה שוטפים. בתום תקופת הליסינג גם אם מדובר ברכבים יד שניה תנתן לכם אפשרות לרכוש את הרכב במידה ואכן עמד בציפיות שלכם. דרך מצויינת נוספת לרכישת רכבים בסוכנות שלנו היא רכישת רכבים במבצעי הרכב שלנו.

פנו אלינו ורכשו את הרכב שלכם
1-700-556055


תגובה 1:

  1. רכב יד שנייה הם בעצם האופציה היחידה שלנו כיום, בני המעמד ביניים, לרכוש רכב מבלי לפשוט רגל...

    השבמחק