יום רביעי, 10 בנובמבר 2010

סוכנויות רכב

סוכנויות רכב

רכישת רכב מיד ראשונה מבטיחה הנאה לאורך זמן ממנו. רכב חדש הנמצא במצב מצויין תמיד עדיף על רכב יד שניה. לקוחות רבים מעוניינים לרכוש רכב מיד ראשונה מסוכנות הרכב שלהם אך זוהי הוצאה כלכלית גבוהה מידי עבורם ולכן קיימים מספר פתרונות למימון רכב מיד ראשונה. פתרון ראשון הוא להשתמש בעסקת טרייד אין לרכב.

עסקת טרייד אין

עסקת טרייד אין לרכב למעשה מאפשרת לבעל הרכב למסור את רכבו הישן לקבל הערכת מחיר מסוכנות הרכב ולשלם רק את ההפרש שנותר בין הרכב הישן לרכב החדש. מעבר לעסקת טרייד אין ניתן לבצע ליסינג תפעולי לרכב לתקופה ממושכת ובתום תקופת הליסינג עומדת בפני הלקוחות האופציה לרכוש את הרכב. יתרון בליסינג תפעולי הוא בעובדה שלכל אורך תקופת הליסינג הלקוח נהנה מטיפולים ללא עלות הכוללים שירותי אחזקה.

מבצעי רכב

אפשרות שלישית המוצעת ללקוח הפוטנציאלי ומקלה עליו באופן משמעותי ברכישת הרכב היא מבצעי רכב. מבצעי רכב רבים יכולים להוזיל עלויות באופן משמעותי ולתת רווח ללקוח בעת הרכישה. אופציה נוספת המצויה בידי הלקוח היא בקשה למימון לרכב. מימון לרכב יכול להתבצע על ידי סוכנות הרכב של הלקוח או על ידי סניף הבנק שלו. חשוב לזכור שקיימות מספר הלוואות שניתן לקחת על מנת לרכוש רכב מיד ראשונה וניתן לקבל ייעוץ מקצועי לכך.


חשוב לזכור שכאשר מדובר ברכב מיד ראשונה, גובה ההחזר החודשי בעת קניית הרכב יהיה גבוה. פתרונות אלו שציינתי הם הנפוצים והקלים ביותר לישום בעת רכישת הרכב.

ניידות

חשוב לזכור שרכישת רכב מיד ראשונה נותנת נוחות רבה לבעל הרכב ומאפשרת לו כושר ניידות מצויין. יש לזכור שכאשר מדובר ברכב יד ראשונה הלקוח מקבל את הרכב במצב הטוב ביותר ללא כל פגם או קילומטרז' ולכן הרכב מחזיק זמן רב יותר.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה