יום רביעי, 24 בנובמבר 2010

סוכנויות רכב


סוכנויות רכב

רכישת רכבים מיד ראשונה מקלה המון על רוכש הרכב ומעניקה לו אפשרות התניידות רבה. רכב מיד ראשונה במיוחד במדינת ישראל נחשב לחיוני מאוד מפני שהתחבורה הציבורית בארצינו הקטנה לא מאפשרת לנו כושר התניידות רב כמו בארצות מערביות אחרות וישנן מספר סיבות לכך: סיבה ראשונה היא תדירות הרכבות והאוטובוסים במדינתינו ועמידתם בזמנים.

חסרון בתחבורה ציבורית

כיום כדי לחכות לאוטובוס או רכבת מאספת צריך לחכות כ 30 דקות מינימום עד שיואילו בטובם להופיע. במקרה הפחות טוב מחכים שעה ויותר. הנהגים לא אחראיים וחברות ההסעות של דן, אגד ורכבת ישראל לא נוקטות ביד קשה עם אותם נהגים. מעבר לכך גם תלונות הציבור לא מטופלות ברצינות.

מסלולי נסיעה לא יעילים

חסרון נוסף בתחבורה הציבורית בארצינו הוא בעובדה שגם מסלולי הנסיעה שלהם מסובכים ואין נסיעה לכל יעד בקלות. רכישת רכב מיד ראשונה היא פתרון מצויין אך חשוב גם לזכור שהיא כרוכה בהוצאה כספית כלל לא קטנה. ישנן מספר דרכים שבהן ניתן להקל על רכישת הרכב מיד ראשונה. דרך ראשונה היא על ידי רכישת רכב במבצעי רכב.

מבצעי רכב

מבצעי רכב מציעים מגוון רחב של רכבים במחיר נמוך מזה של המחירון ונותנים יתרון רב ללקוח הרוכש אותם. דרך נוספת היא ביצוע עסקת טרייד אין לרכב כאשר עסקה זו מתאימה רק לאילו שכבר יש להם רכב ישן ומעוניינים להחליף אותו ברכב חדש ולשלם את הפרש המחירים בין השניים. דרך שלישית היא לבצע בקשה למימון רכב.

מימון לרכב

בקשה למימון לרכב יכלה להתבצע מסניף הבנק שלכם או מסוכנות הבנק שלכם והיא בעצם הלוואה הניתנת לכם לרכישת הרכב. החסרון היחיד בהלוואה זו היא הריבית שתצטרכו לשלם בהחזרת התשלומים. דרך נוספת היא להשכיר את הרכב לתקופה ארוכה ובסופו של דבר לרכוש אותו מהסוכנות. דרך זו נקראת ליסינג תפעולי.




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה