יום שלישי, 16 בנובמבר 2010

סוכנויות רכב

סוכנויות רכב

רכישת רכב בהחלט מקלה על כושר ההתניידות ולכן יש לה ביקוש רב. רוב המשפחות כיום מחזיקות רכב והדבר מקל עליהן באופן משמעותי. רכישת רכב כרוכה בהוצאה כספית גדולה ותשלומים על אחזקה שוטפת כמו דלק, טסט ותיקונים שונים הגובים הוצאות שנתיות גבוהות מאוד. למרות כל זאת עדיין רבים מעוניינים בהחזקת רכב כיוון שהדבר מקל עליהם מאוד בשגרת החיים שלהם.

הכח להתנייד

הכח להתנייד מתי שרוצים ללא כל תלות בתחבורה ציבורית קוסם לרבים. במידה ועדיין אין ברשותכם את סכום הכסף הנדרש כדי לבצע רכישת רכב מיד ראשונה תוכלו להיעזר במספר דרכים כדי לרכוש אותו. הדרך הראשונה והנפוצה ביותר היא על ידי בדיקה של מבצעי רכב שונים. בכל סוכנות רכב קיימים מבצעי רכב שונים שיכולים לחסוך לצרכן אלפי שקלים ברכישת הרכב.

השוואת מחירים

מעבר לכך חשוב להשוות בין מחירי הרכב השונים כדי לבחור את הדגם הרצוי. הדרך השניה לבצע רכישת רכב היא על ידי עסקת טרייד אין לרכב. עסקת טרייד אין לרכב מתאימה לצרכנים שיש להם כבר רכב ישן אותו הם מעוניינים להחליף ברכב חדש מיד ראשונה. הצרכן למעשה מביא את רכבו אל סוכנות הרכב שלו להערכת מחיר ולאחר מכן מבצע החלפה עם הרכב החדש כאשר הוא משלם את הפרש המחיר שנותר לו.

בקשה למימון רכב

דרך נוספת לרכישת רכב היא על ידי בקשה למימון לרכב. בקשת מימון לרכב יכולה להתבצע דרך סוכנות הרכב שלכם או בסניף הנק שלכם. החיסרון העיקרי בדרך זו היא שכמו בכל הלוואה תצטרכו להחזיר ריבית גבוהה יותר. דרך נוספת להקלה ברכישת הרכב מיד ראשונה היא על ידי ביצוע ליסינג תפעולי. ליסינג תפעולי למעשה נותן אפשרות לצרכן להשכיר את הרכב לתקופה ארוכה שבסופה יוכל לרכוש את הרכב.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה